Фінальним акордом XXIV концертного сезону стала музика кіно
Програма «Музика світового кіно» є однією з найулюбленіших у репертуарі Муніципального Галицького камерного оркестру під орудою маестро Василя Феленчака. Причому, до вподоби вона і постійним шанувальникам творчості колективу, і самим артистам. Є у ній кілька традиційних, дуже популярних саундтреків, які входять до таких програм завжди. Але підшуковується і щось новеньке, аби доповнити, поставити нові акценти. Відтак, саме програму «Музика світового кіно» і представили артисти у концерті з нагоди закриття сезону, який відбувся 12 червня.
Із саундтреків епохи шістдесятих років XX століття до неї увійшли інструментальний варіант чаруючої балади «Що є юність» із кінофільму «Ромео і Джульєтта», яку заспівав у стрічці мандрівний менестрель Леонардо, вальс Моріса Жарра, що став головною музичною темою у фільмі «Доктор Живаго», мелодія «The Way We Were» Марвіна Хамліша із фільму «Зустріч двох сердець».
До сімдесятих років повернули глядачів шалено популярні в ті часи мелодії – романтично-меланхолійна з фільму «Професіонал» та загадково-лірична «Самотній пастух», що звучала у стрічці «Вбити Білла». Настрій фільмів вісімдесятих років відтворив саундтрек із кінофільму «Назад у майбутнє», який написав Алан Сільвестрі, а сучасну музику яскраво продемонстрували композиції із блокбастерів «Пірати Карибського моря» та «Я відпливаю у Бостон», дитячого фентезі «Гаррі Поттер та філософський камінь», мультфільмів «Мадагаскар» і «Шрек». Дуже експресивно та неочікувано прозвучала у програмі і музика Ендрю Ллойда Унебера із фільму за однойменним мюзиклом «Привид опери».
Як сказав художній керівник і диригент колективу, заслужений артист України Василь Феленчак, цьогорічна програма «Музика світового кіно» ще раз продемонструвала, якою цікавою та різноманітною вона може бути, і довела, що без музики фільми втратили би весь свій шарм та експресію.